Friday, March 09, 2007

Maastricht!

Ben nu in het diepe zuiden, Maastricht wel te verstaan. Het TEFAF is bezig en alles staat op zijn kop. Gelukkig nog een kamertje kunnen vinden, midden in de stad voor een heel vriendelijke prijs. Gisteren nog naast de millionairs geslapen in St. Gerlach. Bij de kapel is een refuge. Voor de nederige pelgrim.

Het wandelen gaat goed, een blaartje hier en een pijnlijke voet daar, nog van de kneuzing. Maar al met al geen grote problemen. Ik doe het rustigaan en forceer niet.

Ik ben nu aan het einde van het Pieterpad gekomen. Ik denk dat ik het nog een keer ga lopen, maar dan in mei of het najaar. Als ik niet gebukt hoef te gaan in de wind en door de modder hoef te baggeren. Want het is hier mooi wandelen!

Ik ga zo eens Maastrig in. Een kaarsje opsteken bij Onze lieve vrouwe van de zee en bij St Servaas.

7 comments:

Anonymous said...

wilde in de jakobskapel in renesse een kaarsje voor je opsteken. ging niet door. deur was dicht.....moet je het maar lekker zelf doen;-)

melanie

marcelvangunst said...

fijn dat alles zo goed gaat!!!

drink vanavond een lekker Maastrichts biertje op ons; wij hebben de Westmalle in huis en zullen er één (of meer ;^)) op jou drinken!!!

LG,

Mas

Anonymous said...

Ha die Karen,

Hartstikke goed van je! Klasse!
Foto's zijn in zipfile naar je mailadres gestuurd...zou nu wel in jpg moeten zijn...
Toi, toi, toi...voor België ;-)
Geniet nog even van je avond Maastrig ;-)

Groetjes Irma

Anonymous said...

...en het wordt lente ook nog! Mooi wandelweer :-)

uli b said...

...weiterhin, goede reis, karen

Anonymous said...

Hoi Karen,

We volgen met de Amnestygroep je verrichtingen met grote belangstelling. Je hebt al een hele interessante vrouwenavond gemist rondom vrouwenhandel; het verslag staat op onze site. Ik denk dat je wel van zo'n felle discussie genoten zou hebben.

Wandel ze en we zullen af en toe naar je blog kijken om te zien waar je uithangt

Anonymous said...

moge het voor ons allen een licht zijn ...
groeten, Max