Wednesday, September 06, 2006

Ziek

Vandaag mijn 3e dag ziek. Alweer. Maar het gaat beter. Helaas lijdt ik aan chronische bronchitis en augustus 2006 is geen goede maand gebleken: vochtig en warm. Een verkoudheidje van een collega maakte het af. Ach ja, er is niets aan te doen. Alleen een beetje vreemd dat dit alles in de zomer gebeurd, normaal is de winter een minder goede tijd.
Enfin: peniciline kuurtje en veel slapen. Rust is altijd het beste geneesmiddel.

Gelukkig heb ik een computer met internet. Gisteren de halve dag een spelletje gespeeld, vandaag vooral veel gesurfd.

Ik ben op filmpad geweest. Om onduidelijke redenen een fascinatie opgevat voor de film "28 days later". Helaas ben ik niet goed in horror/zombie. Het hele uitgangspunt fascineert me, ik hou wel van een goed spookverhaal. Maar het komt erop neer dat ik de helft van de tijd niet durf te kijken. Hahaha. Zonde van de film. Ooit had ik een goede vriend die groot fan was en goed verhalen kon vertellen. Hij was mijn toegang tot de wonderlijke wereld van horror, zombie, gore en gothic. Jammer genoeg zijn we elkaar uit het oog verloren, maar gelukkig is er nog internet.



Het zal je maar gebeuren: je wordt op een dag wakker in het ziekenhuis en iedereen is verdwenen. Later kom je er achter dat het merendeel van de bevolking gestorven is en de (nog) levenden veranderd zijn in een bijzonder agressieve zombie die uit is op je gezonde vlees. Er zijn nog een paar andere, gezonde overlevenden. Maar ook bij hun ben je niet veilig, aangezien enkelen in hun overlevingsdrift zich hebben ontwikkeld tot mentale monsters. Mmmmmm.....

Ah, wie weet komt er wel een dag dat ik het aandurf ...

Het wordt tijd voor wat vrolijkers. Ik ga maar eens de deur uit vanavond. Mijn lieve vriend Ali is jarig. En morgen weer naar het werk. Terug onder de mensen. Alhoewel....op een kantoor zijn anders genoeg zombies te vinden.....

No comments: