Saturday, September 08, 2007

World Cup Rugby begonnen!

Volgens een anonymous comentaar ergens op dit blog is bierverheerlijking niet cool. Nou ja, dan stap ik maar over op het verheerlijken van de schone sport die Rugby heet. Vast niet cool, maar dat hoeft ook niet. Rugby is voor noeste mannen die in volle ren worden getackeld, neuzen breken, bloemkooloren ontwikkelen en een paar honderd kilo scrum op hun nek krijgen. Het is geweldig om naar te kijken.

Gisteren is de World Cup 2007 begonnen in Frankrijk. Het gastland kreeg in de openingswedstrijd verrassend klop van Argentinie (12-17). Vandaag is een van de grote favorieten van start gegaan. The All Blacks (New Zealand)heeft met
76-14 Italie van het veld geveegd. Aangezien ik Old Blacks fan ben kan me dit natuurlijk alleen maar deugd doen! Het wordt weer tijd dat New-Zealand kampioen wordt.

Verder kijk ik uit naar de prestaties van de Ieren. Ze hebben de potentie het ver te schoppen. Laten we het hopen. Doordat de meeste wedstrijden niet te zien zijn op 1 van de zenders hier, zal ik af en toe naar de Irish Pub moeten om een mooie match te kijken. Je kunt je natuurlijk voorstellen dat het alleen maar gezelliger kan worden als het thuis-team goed speelt. Cheers!

3 comments:

Anonymous said...

de Ka Mate was weer angstaanjagend

marcelvangunst said...

ik heb NIETS tegen bier en "noeste mannen" op dit blog!!!

INTEGENDEEL! ;^))

Anonymous said...

wat een vernedering voor engeland